16 Ağustos 2008 Cumartesi

Komşu Kızı Müberra

Adım Murat. Sizlere komşumuzun kızı Müberra’yı nasıl ***tiğimi anlatacağım. Komşumuzun kızı Müberra 18 yaşında göğsü dolgun kalçası büyük bacakları ince ve kilo olarak zayıf bir kızdı. Ara sıra bana gelir. Ona matematik dersi verirdim. Benim yanıma her gelişinde şort giyer ince baldırlarını bana gösterirdi. Evde ailem olduğu için ona dokunamazdım. O gittikten sonra onu düşünerek defalarca 31 çektiğim olmuştu. Müberra pek güzel bir kız değildi ama aynı zamanda çirkin bir kızda değildi. Müberra üniversite sınavına hazırlandığı için matematik dersi için bana gelme gününü fazlalaştırmıştık. İki güne bir bana geliyordu. Ailem evde olduğu için ona dokunamıyordum. Hatta onu tahrik edecek şekilde bile giyinemiyordum. Bir çok kez yarağımı okşamıştım. Onun şortumdan beliren yarağımı izlediği zamanlarda olmuştu. Maalesef onu elleyememiştim bile. Müberra sınava girmişti. Müberra sınava girdikten sonra bana gelemez olmuştu. Sınavı iyi geçmişti. Ailem yaz geldiği için köye gitmişlerdi. Evde yalnız kalmaya başlamıştım. Ama Müberra sınava girdiği için artık gelmiyordu. Onunda ailesi memleketlerine düğüne gitmişlerdi. Müberra gitmemişti. Babası O’na geçici bir iş bulmuştu. Eve akşamları geliyordu. Bir gün 8 kutu bira aldım. Evde tek başıma içmeye başladım. 3. kutu biramı bitirdiğim sırada kapı çaldı. Saat 21:30 civarındaydı. Balkona gittiğimde kapıda Müberra’yı gördüm. Hemen aşağıya indim ve kapıyı açtım. Sevincimden uçuyordum. Müberra ailesinin memlekete gittiğini ve evinin anahtarını iş yerinde unuttuğu için eve giremediğini söyledi. Gidecek yerim yok sizde kalabilir miyim ? dedi. Yarağım sertleşmişti. Çünkü O’nu ***eceğim o anı düşünüyordum. Hemen tabi ki kalabilirsin güzelim dedim. Yukarıya çıktık. Masada bira kutusu duruyordu. Eğlence mi düzenliyorsun dedi. Yok öylesine içiyorum güzelim dedim. Müberra’nın altında dar bir kot pantolon vardı ve üstünde de hafif göğüs dekolteli tişörtü vardı. Sadece göğsünün çatalı gözüküyordu. Sende içer misin Müberra ? diye sordum. Olur dedi. Hemen O’na da bira getirdim. Biraları yudumlarken koyu bir sohbete koyulduk. Benim üzerimde sadece atletim ve altımda da şortum vardı. Hava sıcaktı. Klima çalışıyordu. Müberra üzerine giyebileceği bir kıyafet olup olmadığını sordu. Aklıma dolaptaki dar bir tayt geldi. Dolapta tayt var onu getireyim giyersin yakışır sana dedim. Kabul etti. Taytı getirdim. Eline alıp inceledi. Bu Taytı giyse kalçasının hatları süper bir şekilde ortaya çıkacaktı. Bu da onun farkında idi. Tamam bunu giyebilirim dedi. Giymek için diğer odaya yönelince devreye girdim. Niye çekiniyorsun güzelim, ben yabancı mıyım ki diğer odada giyineceksin dedim. Biraz düşündü. Olur mu Murat abi dedi. Olur yavrum neden olmasın dedim. Utanırım dedi. Elinden tuttum ve odanın ortasına çektim. Çıkart pantolonunu ve giy şunu dedim. Kafasını öne eğdi ve utanarak kot pantolonunu çıkartmaya başladı. Benim yarak sertleşmeye başladı. Şortumun önünden sertleştiği belli oluyordu. Müberra hızlıca taytı giydi. Dön bakayım yavrum dedim. Arkasını döndü. O an mahvolmuştum. Kalçası arasına giren tayt kalçayı ikiye bölmüştü. Çok güzel yakıştı dedim. Teşekkür ederim dedi ve bana döndü. Tayt O’na dar gelmişti. Vücuduna iyice yapışmıştı. Altında kilotu olmasa taytı amcığına girecekti. Oturdu. Biraz daha sohbet ettik. Ben terlemeye başlamıştım. Çünkü Müberra beni çok heyecanlandırıyordu. Atletimi çıkarttım. Artık altımda kilotum ve şortum kalmıştı. Müberra’ya fırsat bu fırsat diye düşünerek hadi sende rahat otur olmuyor böyle çıkart tişörtünü rahat bir şekilde otur dedim. Müberra kızarmıştı. Olur mu Murat abi dedi. Neden olmasın yavrum dedim. Olmaz Murat abi ben bir bayanım nasıl üstümü çıkartabilirim dedi. Altında sutyenin yok mu dedim. Var dedi. O zaman problem nedir dedim. Düşündü ve ağzında lafı geveledi. Ben yabancı mıyım Müberra yani ne var bunda anlamış değilim dedim. Yani ha tişörtle oturmuşsun ha sutyenle fark eden bir şey mi var sanki dedim. Biraz düşündü ve ısrarlarıma daha fazla dayanamayarak tişörtünü çıkarttı. Gözlerimi sutyeninden taşan göğsünden alamıyordum. Müberra da bunun farkında idi. Biramı yudumlamıyor adeta Müberra’nın göğsünü yudumluyordum. Murat abi bakma bana öyle çok utanıyorum dedi. Gülüştük. Müberra şimdi ben buradan bakınca bir şey mi oluyor söyle bana dedim. Bir şey olmuyor dedi. Yani ben yabancı mıyım ki böyle yapıyorsun. Şimdi bak bana dedim ve ayağa kalktım. Şortumu indirdim. Müberra’nın karşısında külotumla kalmıştım. Müberra gördüğü manzara karşısında şokta idi. Çünkü külottan beliren kalın ve büyük yarağım çivi gibi idi. Bak şimdi ben senin karşında külotla oturuyorum. Bunda ne var. Bir şey mi kaybediyorum dedim. Hayır ama sen erkeksin dedi. Bende ne değişecek ki dedim. Kalk ayağa ve taytını çıkart dedim. Hiç seslenmedi. Yüzüme bakıyordu. Ellerimi taytına attım ve yavaşça çıkartmaya başladım. İtiraz etmeye başladı ama sadece sözlü olarak. Yapma Murat abi çok utanıyorum dedi. Taytını çıkarttıktan sonra biramı yudumladım. O da birasını yudumladı. Oturup sohbete koyulduk. Bak Müberra şimdi sen yabancı değilsin ben de yabancı değilim. Hadi sutyenini çıkarda göğüslerini göreyim dedim. Hayır olmaz asla dedi. Peki ben göğsünü görünce ne kaybedeceksin dedim. Sessiz kaldı. Yani elinle göğsün memen arasında benim için bir fark yok. Elini görebiliyorsam göğsünü de görebilirim dedim. Olmaz Murat abi dedi. Olur neden olmasın dedim. Israrla olmaz dedi. Onu ikna edebilmek için ayağa kalktım ve odanın ortasına gittim. Bak şimdi altımda ne var dedim. Külotun var dedi. Hemen külotumu çıkarttım. Önce yarağımı gördü biraz şaşkın dolu gözlerle baktıktan sonra kafasını yana çevirdi. Murat abi ne yapıyorsun dedi. Bir şey yaptığım yok dedim ve yanına oturdum. Gözlerini çevirme dedim. Suratından tutarak gözlerini yarağımı görecek şekle getirdim. Bir elime bak bir de yarağıma bak dedim. Önce elime sonra yarağıma baktı. Fark var mı dedim. Olmaz olur mu dedi. Nedir fark dedim. Nasıl söyleyeyim ki dedi. Rahat ol dedim. Yarağıma bakarak konuş dedim. Yarağıma bakarak eline bakınca bir şey hissetmiyorum ama şeyine bakınca kendimi garip hissediyorum dedi. El diyorsun bu şey değil onun bir adı var ve o bir yarak dedim. Evet dedi. Yarağına bakınca değişik şeyler hissediyorum dedi. Neler hissediyorsun dedim. Çok büyük ve kalın dedi. Şimdi sıra sende dedim. Nasıl yani dedi. Kalk ayağa dedim. Ayağa kalktı. Elinden tutarak odanın ortasına geçtik. Arkasına dolandım. Ellerimi sutyenine ***ürdüm. Şu andan itibaren itiraz istemiyorum dedim. Olmaz Murat abi lütfen dedi. İtiraz yok kızdırma beni dedim. Bir keresinde soruyu yapamadığın zaman sana kızmıştım hatırladın mı dedim. Evet hatırladım çok korkmuştum dedi. O zaman akıllı dur dedim. Kabul etti. Sutyenini çıkarttım. Artık üstünde sutyeni yoktu. Hemen külotunu çıkarttım. Artık O da benim gibi çıplaktı. Hemen önüne geçtim ve göğüslerini seyretmeye başladım. Bak bakınca bir zararı oluyor mu dedim. Hayır dedi. Hadi dans edelim dedim ve müzik eşliğinde dans etmeye başladık. Belli bir süre sonra elim belinden kalçalarına kaydı. Kalçalarını avuçladığım anda Müberra dur Murat abi yapma lütfen dedi. Sus diye kızdım. Bir şey yaptığımız yok sadece okşuyorum dedim. Sustu. Bende okşamaya devam ediyordum. Çok müthiş kalçaların var. Oh harika kalçalar kız dedim. Sessiz kaldı. Ellerimi bacak arasına ***ürdüm ve amcığına dokundum. Müberra yine tepki gösterdi. Bu sefer ki tepkisi biraz fazla olmuştu. Elimi çekmek zorunda kalmıştım. Tamam bir şey yok sadece dokundum dedim. Lütfen Murat abi ben bakireyim dedi. Ellemekle kızlığına bir şey olmaz dedim ve ellerimi göğüslerine ***ürdüm. İki elimle göğsünü avuçladım. Meme ucu çok güzeldi. Bu inlemeye başladı. Ah Murat abi yapma ah diyordu. Sağ memesinden emmeye başladım. Yine tepkisi büyük oldu. Dur ama olmaz dur ben gideceğim dedi. Emmeyi bıraktım ve bunu yatağa itekledim. Murat abi sen ne yapıyorsun bu kadar da fazla ama dedi. Yanına oturdum. Yavrum elini ver dedim. Elini alıp yarağıma ***ürdüm. Elleri ile yarağımdan tuttu ve okşa dedim. Okşamaya başladı. Bak *****lım dedim ve ellerimi amcığına ***ürdüm. Okşamaya başladım. Bu sefer karşı çıkmadı. Bu yarağımı amcığına sokmadıkça kızlığın gitmez o yüzden için rahat olsun. Tamam mı dedim. Tamam da ne yapacaksın dedi. Senin her tarafını öpüp okşayacağım dedim. Amcığını emeceğim yalayacağım dedim. Kızlığıma bir şey olmaz değil mi dedi. Olmaz korkma dedim ve amcığını yalamaya başladım. Müberra inlemeye başladı. Amcığı nefisti. Birazdan bu amcığa yarağımı geçirecektim. O yüzden büyük bir zevkle yalıyordum. Müberra’nın amcığını tam 20 dakika yaladım. Bu süre zarfında ellerimle göğüslerini de okşamayı ihmal etmedim. Müberra 20. dakikanın sonunda inleyerek çırpınarak boşaldı. Amcığından sular akmaya başladı. Hemen memesini emmeye başladım. Memeleri de çok hoşuma gitmişti. Hadi sıra sende yala bakayım yarağımı dedim. Yarağımı ağzına dayadım. İlk başlarda öpücükler konduruyordu daha sonra yalamaya başladı. Dondurma yalar gibi yalıyordu. Üzerine boşalmamak için yarağımı ağzından çıkarttım ve yatağa doğru spermlerimi attırdım. Bende rahatlamıştım. Durmadan hemen amcığa tekrar yumuldum. Müberra tekrar zevk almaya başladı. Müberra’yı yüz üstü yatırdım ve domalttım. Bu şekilde birazda *** deliğini yaladım ve ellerimle kalçasını okşadım. Artık onu ***menin vakti gelmişti. Üzerine doğru yığıldım. Kulağına doğru bak Müberra birazdan yarağımı amcığına sokacağım dedim. Hemen tepki gösterdi. Olmaz Murat abi lütfen abi lütfen yapma dedi. Beni dinle önce dedim. Tamam dedi. Yarağımı tam sokmayacağım bu yüzden kızlığın gitmeyecek dedim. Emin misin Murat abi dedi. Kızım ben kaç tane kız ***tim biliyor musun tabi ki eminim dedim. Tamam ama dikkat et dedi. Sen meraklanma dedim. Yalnız bacaklarını ayır ve amcığını kasma yarağım içeriye doğru girdikçe biraz acı hissedebilirsin. Korkma sakın rahat ol ve bana güve çok hoşuna gidecek çok güzel ***eceğim seni dedim. Tamam abi dedi. Yarağımı amcığına yavaşça sokmaya başladım. İlerledikçe bunun kıvranması arttı. Yarağım artık zorlanarak girmeye başladı. Zarını zorlamaya başlamıştım. Abi acıyor abi ah diye bağıran Müberra’nın amcığına yavaşça yarağımı kökledim. Abi çok girmedi mi ah abi çok girdi abi çıkart yırtılacak abi dedi. Bende sakin ol merak etme dedim ve gel gite başladım. Yarağımı tamamen amcığına sokup çıkartıyordum. Körpecik ***** yarağımla titriyordu. Yarağımda ıslaklık hissettim. Yarağımda kan vardı. Artık Müberra kadınımdı. Kan akışını Müberra fark etmedi. Bende ***meye devam ettim. Abi lütfen dur artık kötü bir şey olmadan dur dedi. Hoşuna gitmiyor mu amcığını ***iyorum şuan dedim. Ah çok hoşuma gidiyor ama kızlığım gidecek diye korkuyorum dedi. Gitmez korkma dedim. Hızlıca kökleyince bu bağırdı ve kendisini sıktı. Yarağım amcığında adeta sıkışmıştı. Fırsat bu fırsattı ne yaptın amına soktuğum yırttın zarını dedim. Bu heyecanla nasıl yani abi dedi. Üzerinden kalktım ve bak dedim. Amcığındaki kanları görünce elini ağzına ***ürüp hayır dedi. Biraz sessiz durduktan sonra abi ne yaptın sen dedi ve ağlamaya başladı. Üzerine yığıldım. Ağla açılırsın dedim. Bu sırt üstü yatmış ağlıyorken bende memesini emmeye başladım. Ne yapacağım ben Murat abi dedi. Olan oldu şimdi ağlama dedim ve yarağımı amcığına soktum. Tekrar onu ***meye başladım. Biraz daha ağladıktan sonra ağlamayı bırakıp bana sarılarak ***ilmenin zevkini çıkartmaya başladı. Büyük bir inilti ve titreme ile Müberra boşaldı. Ardından da ben boşladım. Boşalırken yarağımı amından çıkarttım ve göbeğine doğru boşaldım. Müberra’yı vakit kaybetmeden kucaklayarak banyoya attım. Küvete yatırdım. Suyu açtım. Müberra tekrar ağlamaya başladı. Bende küvete girdim ve üzerimize su dökerek bu kucakladım. Ağla yavrum açılırsın dedim. Bu bana sarılarak ağlamaya devam etti. Şimdi ne olacak Murat abi dedi. Dudağından öptüm ve bir şey olmayacak. Bundan sonra sen benim kadınımsın. Hep ***eceğim seni dedim. Evleneceğiz değil mi dedi. Hayır meraklanma bakire olmasan da seninle evlenecek erkek mutlaka bulursun dedim. Murat abi beni mahvettin nasıl bulacağım ben dedi. Senin ***ilmiş olduğunu el nerden bilecek. Evleneceğin akşamı zarını diktirtiriz olur biter. Sonra evlenirsin kocan seni ***er kan gelince de bakire olduğunu zanneder. Böylece rahat edersin dedim. Tamam dedi ama bir daha seninle konuşmayacağım dedi. Saçmalama dedim ve bunun amcığını parmaklamaya başladım. İtiraz etse de o artık benim orospum. Canım istediği zaman ***iyorum onu. Artık O da alıştı ve isteyerek veriyor amcığını. Sıkıysa vermesin.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

kaanc931 dedi ki...

SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

Sadece sohbet dedi ki...

Slm 541 941 60 93 ANKARA ilinde memurum
Gizlilik içinde görüşmek isteyen bayanlar 33 yaşındayım
Yaş farketmez temiz bakımlı olgun anlayışlı gizliliğe önem veren bayanlar
Öncelik sohbet sonrasına siz karar verin
Kafaların uyması önemli
Yapışkan biri degilim dert sıkıntı aramıyorum
Seviyeli sohbet etmek isteyen ANKARA lı bayanlar
Arayın tanışalım 541 941 60 93
Tek erkekler lütfen aramayın
ANKARA VE CEVRESI

mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS NOT.... SAPIKLIKTA LEVEL ATLAYANLAR VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































.

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var