17 Ağustos 2008 Pazar

Bakire Filiz ve Taxi Soförü

Adım Filiz. 22 yaşındayım ve üniversiteyi yeni bitirdim ve işe girdim. Hafif toplu ve kumral bir kızım. Bir akşam işten dönerken bir taksiye bindim. Şoför\'e gideceğim yeri söyledim ve taksi hareket etti. Çok geçmeden şoför dikkatimi çekti. Orta yaşlı, çok iri vücutlu, şişman bir adamdı. Geniş göğüs kafesi kalın kolları ve iri göbeği ile direksiyonun önüne zor sığmıştı. Babacan bir tipi vardı. En çok ilgimi çeken şey ise elleriydi. Çok iri elleri vardı, parmakları çok kalındı. Erkek eline karşı özel bir zaafım vardır ve bu adamın ellerinin büyüklüğü beni heyecanlandırmıştı. O ellerin vücudumu okşadığını düşledim ve kalbim hızla çarpmaya başladı. Kafam yavaş yavaş bir hoş oluyordu. Yanımdaki şoförü göz ucuyla süzerek kafamda onunla ilgili fanteziler kuruyordum. Bir eli direksiyonu tutarken diğeri sağ bacağı üzerinde dinleniyordu. O bacak sanki benim bacağımmış gibi heyecanlanıyordum. Ara sıra vitesi kavradığında içim bir tuhaf oluyordu, o iri elleriyle acaba benim göğüslerimi de kavrasa neler hissederdim diye düşünüyordum. Sonunda dayanamadım ve sağ eli vitesin üzerindeyken uzandım ve kendi elimi onunkinin üzerine koydum. Birden müthiş heyecanlandım, kalbim deli gibi çarpıyordu. Adam bana baktı, gülümsedi ve elini vitesten çekmedi. Ben de cesaretlenip yavaşça okşamaya başladım. Bir süre okşadıktan sonra adam elini kaldırıp bacağımın üzerine koydu. İşte o sırada heyecandan ölecektim. Şoför hem yola dikkatini veriyor hem de bacağımı okşuyordu. Derken eteğimi yukarı iterek çıplak tenimi okşamaya başladı. Ben zevkten ıslanmıştım ama durmasını istemiyordum. Adam bacağımı boydan boya okşamaya başladı. Yavaş yavaş da yukarı bacak arama çıkmaya yeltendi. Ben adamın elini tutarak ağzıma ***ürdüm. Başparmağından başlayarak tüm parmaklarını ağzıma alıp emmeye başladım. Adam bundan çok hoşlandı ve bir süre onun elini yalayarak ona değişik bir zevk tattırdım. Bu arada adam otobandan yan bir yola sapmış daha tenha bir yola girmişti. Beni bir yere ***ürüyordu besbelli. Elini ağzımdan çıkarıp tekrar bacağıma koydum. O da hemen bacak arama dalıp okşamaya başladı. Yüksek sesle inlemeye başladım. Şoför kızlığımı öyle şiddetli ovuyordu ki beynim uyuşmuştu. Koltuğa yaslanmış gözlerimi kapatmıştım ve bulutların üzerindeydim. Adam iri ellyle amımı sıkıyor, sonra bırakıp ovuyordu. Daha sonra da baldırlarımı okşuyordu. Parmaklarıyla deliğimi zorluyor sanki içeri girmek ister gibi ittiriyordu. Bu okşamalara daha fazla karşı koyamadım ve kasılarak boşaldım. Ama o ovmaya devam etti ve sonra elini burnuna ***ürüp kokladı. Ben dağılmıştım, hayal aleminde gibiydim. Şoföre dönerek dikkatimi onun bacakları arasındaki şişkinliğe verdim. İri göbeğinin altında belli belirsiz gözüküyordu. Elimi atıp orasını kavradım. Adam biraz şaşırdı ve araba hafifçe sağa kaydı ama şoför hemen toparladı. Adamın penisini pantalonu üzerinden biraz okşadıktan sonra iki elimle kemerini çözüp pantalonunu açtım. Külodunu da indirip aletini dışarı çıkardım. Kocamandı. Adamın kendisi gibi esmer, kıllı ayrıca çok kalın birşeydi. Penisin kafası o kadar iriydi ki gözlerime inanamadım. Yavaşça yaklaşıp küçük öpücükler kondurdum başına. Şoför aldığı zevkten inlemeye başladı. Sonra yavaş yavaş ağzıma alıp emmeye başladım. Bu onun çok hoşuna gidiyordu. Önce tüm aleti ağzıma alıp ileri geri emiyor, sonra da çıkarıp tepesini yalıyordum, dilimle tepesinde daireler çiziyor, dudaklarımla kavrayıp tekrar dibine kadar ağzıma alıyordum. Tam o sırada adamcağız inleyerek ağzıma boşaldı. Alet birden canlanmıştı, şişip kasılıyor ve menilerini ritmik vuruşlarla ağzıma dolduruyordu. Tadı çok güzeldi. Dikkatli şekilde hepsini yalayıp yuttum. Kalktığımda boş bir arazinin arkasında ağaçlıklı bir yere gelmiştik. Adam ağaçların arasında kuytu bir yere parkederek kapıyı açtı. Arka koltuğa geçmemi söyledi. O da arabanın ışıklarını söndürdü, ön koltukları olabildiğince ileri itip arka koltukta yanıma oturdu. İkimiz de soyunmaya başladık. Biraz sonra anadan doğma kalmıştık. Adam hiç vakit kaybetmeden beni kucağına alıp öpmeye başladı. Tüm vücudumu kolları arasına almış okşuyor ve öpüyordu. Göğüslerimi ağzına almıştı. Ara sıra uçlarını ısırıyor sonra ağzına alıp emiyordu. Bende onun başını okşuyor, ellerimi geniş göğsünde dolaştırıyordum. Sonra iri elleri göğüslerimi kavradı ve delicesine sıkmaya başladı. O dev ellerin körpe vücudumda dolaşması beni delirtiyordu. Sert derisi benim hassas cildimin üzerinde kayarak arzularımı kamçılıyordu. O eller bazen yukarı çıkıp yüzümü okşuyor, bazen de en aşağı inip göbeğimi ovuyordu. Dev penisi de arkamda kıçıma dayanmış, girecek bir yer arıyordu. En sonunda şoför belimden kavradı ve kaldırarak beni dikleşmiş aletinin üzerine oturttu ve sonra sert bir hamleyle omuzlarımdan bastırdı. Alet içime girmedi, aksine kayarak dışarda kaldı. Adam özür dileyip terar beni kaldırdı. Aletini tek eliyle tutarak deliğime dayadı. Ben de yavaşça üzerine oturarak içime aldım. Çok kalındı. Sadece başı içeri girmişti. Adam yavaşça ittirmeye başladı, bir yandan da omuzlarımdan tutup beni penisine oturtmaya çalışıyordu. Bir süre böyle zorladıktan sonra penisini yavaş hareketlerle içime soktu. Sonra belimden kavrayıp ritmik hareketlerle git-gel yapmaya başladı. İçimi dolduran kalın penisi bana anlatamayacağım bir zevk vermişti. İçimden sızan sular penisini yıkıyor, gidip gelmesini kolaylaştırıyordu. Biraz sonra penisi bızırıma ulaştı ve biraz zorladıktan sonra onu da aşarak içime tam olarak girdi. Şimdi ikimiz de tek vücut olmuş zevkin doruklarına çıkıyorduk. O ıssız yerde taksinin içinde kendimi şoförün hakimiyetine bırakmış zevk içinde yüzüyordum. Müthiş duygular içindeydim. Ben ahlayıp inliyordum, o da nefesini tutmaya çalışsa da başaramıyor, homurdanıp hırlıyordu. Bu arada devamlı da boşalıyordum. Giderek hızlandık. Ben onun kucağında zıplamaya başladım. O da beni kucaklamış ve yüzünü göğüslerime dayamış emiyordu. Aynı zamanda iri elleriyle sırtımı okşuyordu. Babam yaşında vardı ama çok iyi sevişiyordu. Hiç yorulmadan beni kucağında deliler gibi zıplatıyordu. En sonunda ikimiz de doruğa ulaşmıştık. Önce ben titreyerek boşaldım hemen o sırada o da patladı ve aleti kasılarak içimi dölüyle doldurdu. Penisinin beni doldurduğu yer kor gibi yanıyordu, sıvılarımız da kanla karışmış halde deliğimden dışarı sızıyordu. Öylece durup birbirimizi suladık ve sonra ben tükendim ve kendimi adamın kollarına bıraktım. Onbeş dakika kadar sonra da giyindik ve o beni eve bıraktı. Ona telefon numaramı verdim. Sık sık görüşüyoruz ve otele gidip sevişiyoruz. Evli olduğu halde karısını unutmuş beni düşlüyor ve arzuluyor. Ben de bu arzularına cevap veriyorum. O iri elleriyle beni okşamasına ve bana masaj yapmasına bayılıyorum.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

POYRAZ TOLGA dedi ki...

MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN WAHATSAP VİBER LİNE BİP WECHAT VAR 05373215942 05373215942 05373215942 05373215942 

mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN






































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































.










































.

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var