16 Ağustos 2008 Cumartesi

8 aylık evli bakire

8 aylık evli bakire



Ben bu siteye 3 aydır giriyorum ve severek okuyorum . aynı zamanda bu sitenin tutkunu oldum. kendim karadeniz dölgesinde yaşıyorum. burada ( kadının ismini vermiyorum özür dilerim )

kendi iş yerimde çalışırkan birgün bir bayan geldi ( nalbur işi ile uğraşıyorum) kadın 25 yaşlarında bir afet ,bana evinin ek***lerinin olduğunu ve hiç bir ustayı tanımadığını ve ne yapacağını bilmediğini bana yardımcı olulup olamayacağımızı sordu , bizde tabi diyerek onu içeri davet ettim. biraz oturdu çay ikram ettik ve sorununun ne olduğunu sordum , kendisinnin bu işten anlamadığını eşinin bu işlere bakmadığını ve evinin çok yakın olduğunu gidp orada tespitinin yapılmasını rica etti. bende ona yapabiliriz fakat akşam üzeri olur o saatlerde buranın boşaldığını vesizinle veya adresinizi verirseniz ben gelir tespitini yapar size yardımcı olabilirim dedim. kadın tamam dedi . adresini tel. verdi ve gitti. akşamsaat 6.30 civarı telefon ettim evde idi verdiği adrese gittim. kadın çok seksi giyinmişti. dükkana geldiği gibi deyildi. hoş peşten sonra evnin durumuna bir bakalım dedim kadın dur acele etme önce bir kahve ikram edeyim sonra bakarız dedi ve bizim jeton düştü. tamam dedim kadın mutfağa gitti kahveleri yaptı ve geldi. kahvemi aldım kadınkarşıma oturdu . eteği mini etek olduğu için her tarafı gözüküyordu, ban firikikler veriyordu. kadın içine kilot giymemişti, amı karşımda duruyor ve kahve boğazıma dümlendi ve kaldı sanki. bu arada kahveyi üzerime dökü verdim kadın bir telaşla kalktı veyanıma geldi özürdiledim fakat kadın olur böyle dedi ve eşimin elbisesini getireyim giyin ben hemen temizlerim dedi bede hayır kalsın falandedim fakat çok ısrar edince kabul ettim. yatak odasına geçtim eşinin bir pantalununu bana vedi sin giyin dedi ve dışarı çıktı, kadının verdiği pantolun birtürlü üzerime olmuyordu çünki çok dardı kendim şişman deyilim fakat pantolunda çok dardı .

pantolunu çıkardım ve kadına çağırdım kadın geldi ona pantolunun olmadığını söyledim bana üzerimi kapatacak bir şeyler vermesini istedim. kadın bana erkeğin malı düzde gerek niye kapatıyorsun bak ben kapatıyormuyum dediye dudağıma yapıştı. kadın öyle bir emiyorki dudağımı muhteşem. kadın beni birçırpıda soyduve kendisinide benim soymamı istedive hemen onu soydum kadın erkeksizlikten yanmış tutuşmuş, hemen bizim aleti ağzına alarak emmeye başladı yalıyor küçük ısırıklar arıyor. daha sonra 69 pozisyonuna geçerek bende onun o şeftalisini yalamaya başladım. öyle güzel şeftalisi varki kuş gözü gibiben onu yaladıkca o kuduruyordeliriyor bizim aletide ısırmaya başlayınca dedim yat bakalım yere dedim.tamam dedive bizim aleti şeftaliye sürmeye başladım kadın çıldırıyor yalvarıyar ne olur del beni diye yalvarıyordu.( sonradan öğrendim kadın 8 aylık evli ve kocası onun kızlığını bozamamış . kadın ayrılıcam falandeyince çevreye ayıp olur diye sen birini bul bu işi yaptır demiş)ve onun yalvarmalarını dayanamayıp kökledim bir oh çekti içi gitti. ve kanlar akmaya başladı yatak kan gölüne döndü. ve hızlı hızlı pompalarken kadın kasılarak geldi ve bende fazla geçmeden içine boşaldım. ilkkez yapıldığı için fazla zorlamadım. çünki daha yeni ***ilmeyi öğrendi birden yüklenmeyeyim dedim oda bir şartla dedi yarın tekrar gelirse olur dedi. tamam dedim ve ayrıdım.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

SLM HAKAN BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

Sadece sohbet dedi ki...

Slm 541 941 60 93 ANKARA ilinde memurum
Gizlilik içinde görüşmek isteyen bayanlar 33 yaşındayım
Yaş farketmez temiz bakımlı olgun anlayışlı gizliliğe önem veren bayanlar
Öncelik sohbet sonrasına siz karar verin
Kafaların uyması önemli
Yapışkan biri degilim dert sıkıntı aramıyorum
Seviyeli sohbet etmek isteyen ANKARA lı bayanlar
Arayın tanışalım 541 941 60 93
Tek erkekler lütfen aramayın
ANKARA VE CEVRESI

mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS NOT.... SAPIKLIKTA LEVEL ATLAYANLAR VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































.

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var