16 Ağustos 2008 Cumartesi

Keşke Daha Önce Yapsaydım

merhaba herkese burayı bi arkadaşımdan öğrendim ve sizlerle bi anımı paylaşmak istedim .sevgilimle kısa bir beraberlikten sonra 1 ay önce ayrılmuştık aramızda öpüşmedne başka bi yakınlaşma olmamıştı biraz sert ve katı bi kızım ondan galiba .ama sevgilim birhafta önce beni

özlediğini ve buluşuğ konuşmak istediğini söyledi tmm dedim.bi akşam üzeri yemeğe çıktık güzel bi kızım herkez hem masum hemde oldukça hırçın bi güzelliğim olduğunu söyler.sevgilimede bunu tekrar göstermek için o akşam çok sexy bir elbiseyle gittim yemeğe.belki onu ve diğer

erkekleri baştan çıkarkmak hoşuma gidiyodur.yemekten sonra bişiyler içelimmi dedi olur dedim ama evine gittik.sorun değildi daha öncede gitmiştim.eve geldik kırmızı .

şarap ikram etti içtik fazla sarhoş olmamıştım ama sonra viskiyi getirince yavaştan kendimi kaybetmeye başlamıştım ki birden boynumda bir nefes hissettim.geri çekildim bacaklarımı okşamaya başlamıştı yapma dedim istiyormuydum yoksa istemiyormuyudm kararsızdım ama genede yapma diyip duruyodum.elbisemin askısını indirmeye başlamış

nefesi sıklaşmıştı artık karşı koymuyor hatta karşılık veriyodum.birden ona zevkin .

doruğunu yaşatmak istedim.dur dedim ve ellerini bağlamak için bir ip istedim getirdi sonra soyundu ve ellerini arkasından bağladım oturttum sandalyeye karşısına geçip yavşça soyunmaya başladım.beyaz tenim up uzun uzun sarı saçlarım onu yavş yavaş tahrik etmeye başlamıştı.artık üzerimde yanlızca pembe iç çamaşırım kalmıştı.aletine baktığımda kocaman olmuştu dimdikki onu yalamamamk için kendimi zor tutuyodum.zaten oda artık dayanamıyodu.yanına gittim ellerini çözmedim önüne idz çöktüm ve aletini yalamaya başladım yeter artık çöz beni işkence çektirme diye yalvarıyodu bu beni dahada etkiledi ağzıma aldım emmeye başladım biraz sonra boşaldı çoğunu yutmuştum ve artık çözmeliydim

onu çözdüğüm an resmen üzerime atladı kulağıma sen benim sexy bebeğimsin diyerek dudaklarımdan parçalarcasına öpmeye başladı artık tamamen kendimi ona bırakmıştım aşşağılara indi amımı yalarken resmen kıvranıyodum.işkence sırası ondaydı sanırım artık gir dediysemde dinlemiyo yalamaya devam ediyodu.sonra aletini amıma sürmeye ve yavaşça girmeye başladı hem zevk hemde acı hissediyodum .biraz daha biraz dha her seferinde daha fazla giriyodu bense artık iyi kopmuştum .birden yüklendi o an dern bi oh çektim aldığım zevki anlatamam sanki bir kor ateşi almıştım içime.tempolu

birşekilde girip çıkmaya başladı titiriyerek boşalıyodum fazla geçmeden oda boşalıcağını anlayınca çıktı ağzıma verdi hemen aldım ağzıma boşalıyodu ama sanki bi volkan patlıyodu ağzımda.neden daah önce yapammıştım bunu onla. .

o an çok pişman olmuştum .yalamaya devam ettim ve tekrar kaldırdım aletini çantamdan kremi çıkardım hiç arkadan yapmamıştım ve merak ediyodum acıtma dedim. tmm dedi arka deliğimi ve aletini kremledikten sonra zorlamaya başladı zor oluyodu çok yavaşa giriyodu ve canımd açok acıyodu biraz parmğıyla genişletti tekrar denedi daha sert davranıyodu

ve yavaştan yavaştan girmeye başalmıştı bense altında acıdan kıvranıyodum gözümden yaş geliyodu ama çıkartmasınıda istemiyodum onu her yerimde hissettmek istiyodum artık birden yüklendi öyle tiz bi çığlık attımki bütün bina duymuştur eminim.biraz bekeldi beni sakinleştirmeye çalıştı sonra hareket etmeye başladı

aldığım acı zevke dönüşüyodu artık inlemelerim onu dahada tahrik etmişti daha fazla diye bağrıyodum resmen oda her seferinde daha hızla vuruyodu zevkin doruğunu yaşıyarak boşalmaya başladım ama o hala boşalammaıştı devam etti içime ılık ılık bşiylerin aktığını hissetim sanki için

yanıyodu mükemmel bi duyguydu içimdne çıktı banyoya götürdü ilk beni güzelce yıkadı göğüslerimi öyle güzel yalıyoduki hem acı hem zevk bu işi iyi biliyodu kendside temizlenince çıktık banyodan üzerimizigiyindik gözlerime öyle güzel baktıki sanki minnettarlık vardı bakışlarında o gece beraber yattık geçirdiğim en güzel akşamlardan biriydi...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba ben tolga ankara cankaya yas38 boy 1.70 kilo79 turizimciyim anal seks yapmak isteyen bayanlar aile içi seks yapmak isteyen bayanlar anne kizi aynı anda sikilmek isteyen bayanlar abla kardes aynı anda siktirmek isteyen lezbiyenler Esini kendisini aynı anda siktirmek isteyen beyler ozgurce seks fantazi gurup isteyen bayanlar tek gecelik seks isteyen evli ciftler dullar evli bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligi yalatmak agzima bosalmak isteyen bayanlar kol gibi yarragimi her yerine almak isteyen dul evli bakire her yastan yasli genc bayanlar gizlilik guven saygi sirdaslik temizlik anlayis medeniyet durustluk coook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook onemli ara medeni birsekilde konusalim ozele acik ara pişman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli vicdanli insan olsun gizlilik guven saygi sirdaslik temizlik anlayis medeniyet durustluk olsun 24saat arayabilirsiniz lutfen lutfen ankarali bayanlar arasin 05373215942

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

Adsız dedi ki...

05078907581 bayanlar ve çiftler sadece Skype dognmarasli46 Wahatsap ve 3G var HATTIM özele açık. 178 85 33 yaş esmerim

akın dedi ki...

Mrb ben istanbuldan akın yas 27 1.83 boy. 70 kilo net 23cm oldukça atletik biriyim. Reel ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın beraber mutlu olalım Mutlu olmak istiyorsanız bayanlar evli çiftler 3. Arayanlar ben buradayım. erkekler kesinlikle aramasın 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

POYRAZ TOLGA dedi ki...

MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR 05373215942 05373215942

akın dedi ki...

Mrb. Bayanlar ben istanbuldan akın yas 28 boy 1.83. kilo 70 net 23cm oldukça atletik ve siradisi biriyim. Gerçek bir ilişki arıyorum sexte doyumsuz olan bayanların telefonunu bekliyorum.. Karşılıklı mutlu olalım sevgi aşk yok sadece ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan ;) oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın 0544 414 42 44 akinmertoglu@hotmail.com

mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































.

akın dedi ki...

Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var