16 Ağustos 2008 Cumartesi

17 yaşında piknik gezisi

Şimdi ben 17 yaşındayken başıma gelen entrika dolu bir olayı anlatayım
bir gün sahilde tek başıma dolaşırken birden bile pat diye bir kız çıktı 1.65 boylarında esmer uzun saçlı 50 kilolarda ince belli iri göğüslü bir ahu idi ve kızla çarpiştim birbirimizi görmemiştik daha önce sonra tanışma fassı derken aylırdık.ertesi gün onu görmeye gittim
fakat göremedim ondan umudumu kesmiştim derken bir hafta sonra o kızla tekral karşılaştım beraber çay bahçesine gittik çok hoş bir fiziği vardı beraber el ele tutuşalak gezmeye başladık derken pikniğe beni çağırdı okul pikniğimiş
neyse beraber pikniğe gittik derken konuşa konuşa bir ağacın dibine oturduk
diz üstü mini bir etek giymişti tşörtünün altında iri memeleri belli oluyordu ve yere otulurken
bacakları görünüyordu zayıf bir fiziği vardı esmerdi bir ara gözlerimi onun bacaklarına bakarken dalmış bir vaziyetteydim beni seylettiğini görmemiştim bir ara bacaklarını araladı ve eteği dizinin üstüne doğru çıktı ilkindim birden baktığımı bacaklarına anladığını gördüm
utandım bir ara derken bana demesin mi bacaklarım nasıl güzel mi?
şaşırmıştım ve çok güzel olduğunu söyledim
Peki dokunmak istermisin dedi
Bende bacaklarını okşamaya başladım ohh çok harika bir duyguydu bir ara sağına ve soluna baktı kimselerin olmadığını anladığı zaman elini elimin üzerine attı ve amına doğru getirdi çok heycanlandım diğer eli ile de fermaurumu açtı ve elini sokup dimdik olmuş ***imi sıvazlamaya başladı bir ara üzerime oturup dudaklarımdan emmeye başladı
ve deliler gibi beni öpüyordu
üzerimdekilerini çıkardı ve pantorunumu da çıkarmak istediğini söyledi beni soyduktan sonra bende seni soymak istiyorum dedim ve sırası ile önce eteğini indirdim sonra tşörtünü çıkardım kilodunu da indirdim ikimizde çılırçıplaktık bu arada bir çukurun içindeydik ikimizde ayakta birbirimizi sımsıkı sarıyorduk ve dudaklarını dişliye dişliye emiyordum ellerimi sırtına doğru sımsıkı sarmıştım onunda eli benim kocaman olmuş dimdik ***imin üzerine getirdi ve okşamaya başladı ve bana dediği şu laf beni fazlasıyla azdırdı
Yarrağın gerçekten çok büyük hiç böylesini görmemiştim dedi
bende ona onu istiyormusun dedim od a bana ahh amaaa
ama yavaş ol ve içime boşalma dedi
yarlağımı daracık amına doğru getirdim ve hafif bastırıyordum ama girmiyordu
o kız bir anda beni kendine doğru çekti zorlana zorlana acılar içinde başı girdi bende çok acı çekiyordum az ileri geri derken biraz daha rahat girmeye başladı sulanmıştı amı
ayakta bir ileri bir geri gidip geliyorduk ikimizde deliler gibiydik birbirimizi sımsıkı sarmış bir vaziyette ileri geri ileri geri bu arada suratının o ifadesi beni mest etmişti kızgın gibi bakıyordu zevkten ve dudağını öperken bir ara deliler gibi oldu ve daha sert ve hızlı beni kendine doğru çekti kalbim güm güm atıyordu heycandan oda çok heycanlıydı
AhHHHIHHHHHH sesleri ve bir anda patladığımı hissettim çıkarmayı unutmuştum
amının içine boşalmıştım ikimizde kudurmuş bir vaziyette birbirimize güçlü darbeler ile
sürtüyorduk beni öyle bir sarmıştı ki çıkarmak için aylırmak gerekirdi ama malasef
içinde ve boşalmış bir haldeydim ve bana dediki içime boşalmadın değil mi
bende kulağına fısıldayayak evet hepsini içine boşalttım dedim
bir ara uzun uzun bana baktı ve üzerini giydi ardından otobüse bindik ama benle bir daha konuşmadı derken aylırdık çok güzel bir kızdı

4 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

Sadece sohbet dedi ki...

Slm 541 941 60 93 ANKARA ilinde memurum
Gizlilik içinde görüşmek isteyen bayanlar 33 yaşındayım
Yaş farketmez temiz bakımlı olgun anlayışlı gizliliğe önem veren bayanlar
Öncelik sohbet sonrasına siz karar verin
Kafaların uyması önemli
Yapışkan biri degilim dert sıkıntı aramıyorum
Seviyeli sohbet etmek isteyen ANKARA lı bayanlar
Arayın tanışalım 541 941 60 93
Tek erkekler lütfen aramayın
ANKARA VE CEVRESI

mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS NOT.... SAPIKLIKTA LEVEL ATLAYANLAR VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































.

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var